čtvrtek 18. ledna 2018

Dárky pro mou duši

Pod stromečkem, ale i v obálkách , které dorazily za mnou poštou, jsem našla mimo jiné dárky i knihy. A měla jsem a mám z nich velkou radost. Protože se domů dostanu jen tak jednou do roka a tak chvíle s knihou si opravdu užívám a šetřím.
 Moje všechny knihy, které jsem dostala. Už mám jednu z nich přečtenou a jsem u konce další.
 Za tuto knížku moc děkuji Zuzce z blogu Korálky dnů, obálka s přáníčkem a dalším překvapením mne moc potěšila , i když dorazila až po Vánocích. Kniha od Terezy Salte je o jejím životě v Norsku, o tom jak poznala svého muže a o tom, jak si splnila své sny. Už ji mám přečtenou.
 Tuto knihu mi pro radost poslala Lydia -Aranel a napsala mi, že se čte skoro sama. O Hájíčkovi a jeho knihách jsem četla a těším se na ni! Lydunko i Tobě děkuji!
 Lucie z blogu Zase ta Lucie mi i s PF přáníčkem poslala tuto knížku, kterou napsala spisovatelka, která se narodila v Rakovníku, což není daleko od mého rodného města. Díky Lucie, PF i kniha mi udělaly radost!

 Od mých návštěvníků Jitky a Pepíčka jsem pod stromečkem našla tyto knihy. Psí poslání tu již mám a těším se na pokračování.
A tato kniha mi dorazila dnes, tu jsem vyhrála svým komentářem na FB stránce https://www.facebook.com/literarniklenoty/?fref=mentions-Literární klenoty redaktorky Jarmily Flakové. Moc děkuji i Nakladatelství Metafora a Jarmile Flakové, pro které nebyl problém za mnou poslat knihu do Irska.

Tak v tento moment mohu číst....Charlie usnul! A Vám přeji krásnou dobrou noc a pěkný nadcházející víkend!

4 komentáře:

  1. Marcelko, přeji hodně klidných chvil na čtení!
    Posílám pozdravy tobě a chlupáčovi pohlazení! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je pěkná nadílka knížek. Psí poslání a Psí cestu mám na seznamu, tak už se těším, až na ně dojde.
    Hezký zbytek víkendu Ti přeji
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  3. Psí poslání bych si také chtěla někdy přečíst :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jedinou vodu, kterou mám doma taky je Oheň a voda. O všech ostatních vím :-)
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!